poniedziałek, 14 września 2015

Pierwsza Komunia Święta

Witam!
Dziś chciałabym Wam pokazać moje pierwsze kartki z okazji I Komunii Świętej. Kartki zostały oczywiście zamówione w maju a nie teraz. Jednak wcześniej nie miałam bloga i postanowiłam wtedy, że jak już się dorobię owego bloga to wrzucę wszystkie moje najlepsze prace (nie tylko kartkowe).

Pierwsza kartka jest zdecydowanie moją ulubioną pracą. Muszę napisać, że po zrobieniu byłam naprawdę dumna i jednocześnie zdziwiona, że sama ją zrobiłam, nawet kwiatki! Oddając ją klientce było naprawdę mi żal i smutek, że już ją więcej nie zobaczę i nie wiem do jakich ostatecznie wpadnie rączek i co się z nią dalej stanie...;)




Oczywiście jak większość moich nie wymiarowych kartek, ona też potrzebowała swojego opakowania.



Autor napisu: Alicja Malon



A teraz druga kartka. Również mi się podoba, jednak nie tak jak pierwsza i w porównaniu do pierwszej nie jest tak bogata kolorystycznie. Ale uważam, że również pasująca do okazji.






Napis autorstwa: Aga Borysewicz

Ps. Zdjęcia nie są rewelacyjne i kolory trochę odbiegają od rzeczywistych ale cały czas się uczę. Mam nadzieję, że kolejne zdjęcia będą jeszcze ładniejsze i bardziej profesjonalne.



Brak komentarzy: