piątek, 5 lutego 2016

Walentynki

Dzień wszystkich zakochanych... 14 luty... Walentynki...
Dla mnie to dzień jak co dzień. Nie lubię tego święta. No bo co tu świętować? Miłość, którą darzę CODZIENNIE moje najbliższe sercu osoby? 
W takim razie u mnie Walentynki są codziennie. Bo codziennie okazuję miłość moim bliskim. Bo codziennie o nich dbam. Staram się by, każdy dzień był wyjątkowy (może nie zawsze mi się udaje ale ważne są chęci i starania..;).). Każdego dnia myślę o nich i uśmiecham się co dzień rano, że będę mogła się do nich przytulić i poczuć ich ciepło.

I każdemu z Was życzę codziennych Walentynek, a nie tylko 14 lutego.

Nie mogę jednak całkowicie zapomnieć, że jest takie święto, bo nawet w kalendarzu zaznaczone  na czerwono... J

Niezależnie od tego, czy Walentynki są dla Was świętem z przymrużeniem oka czy traktujecie je bardzo poważnie, a lubicie i robicie coś wyjątkowego dla swojej drugiej połówki lub ważnej osoby (np.mamy, taty, babci czy przyjaciółki) to może zainteresuje Was wyzwanie  Walentynkowe



Do którego Was gorąco zachęcam!

A może inspiracją dla Was będzie moja praca?






Materiały, które wykorzystałam możecie znaleźć w sklepie Creative Hobby



1 komentarz:

Koraliki Beaty pisze...

super - ja juz od dawna chce poczynic pudeleczko w tym stylu takie z duza iloscia wszystkiego. super inspiracja