sobota, 12 września 2015

A ja wolę moją Mamę...

Witam!
Chciałabym się pochwalić jak na razie moją ulubioną pracą, z której jestem bardzo dumna i zadowolona. Kartka jest z okazji Dnia Matki i od samego początku wiedziałam że będzie bardzo duża. Jest on wysoka na 30 cm w najwyższym miejscu i szeroka na ok. 45-50 cm, dzieli się na 3 powiązane ze sobą kartki.


Przy wykonaniu pracy, starałam się aby było dużo warstw , znajdzie się nawet w niektórych miejscach odbity wzór za pomocą gesso. 
Nad zdjęciem znajdują się wypisane powody dlaczego nasza Mama jest najlepszą Mamą na świecie ;).
Z lewej strony są życzenia z okazji Dnia Matki a z prawej jak każdy widzi bukiet kwiatów. A na środku zdjęcie naszej kochanej rodzinki. 
Kartkę można złożyć, każda złożona część jest również ozdobiona.
Tu jedna z dwóch części :

Autorem stempla to Stemplove. Więcej stempli znajdziecie na stronie:

A teraz pozostałe fragmenty kartki z bliska:













Mam nadzieję, że również Wam podoba się choć trochę ta kartka. 
Korzystając z okazji, chciałabym życzyć wszystkim Mamom przede wszystkim zdrowia oraz  cudownych i  kochających dzieci. ;)




Brak komentarzy: